2014. november 23., vasárnap

37.rész


Kedves olvasóim nagyon sajnálom ,hogy eltűntem egy ideje  csak valahogy nehezen ment az írás  meg persze ott volt az iskola is........Szóval még egyszer ezer bocsi érte. Remélem nem hagytatok itt és továbbra is figyelmesen követitek Ronnie és Harry bonyodalmas életét :D  Holnapra sok szerencsét kívánok nektek ;)
UI: Remélem láttátok az új klipet :D

Jó olvasást
pusy
(Deedy)



Ronnie Carter
- Nem hiszem el Ronnie , miért nem mondtad el ? Azt hittem barátnők vagyunk és meg beszélünk egymással mindent.-duzzogott mellettem Carmen az ágyon.
-Jaj Carmen ,ne legyél ilyen mi csak barátok vagyunk semmi több.
-Most  hülyének nézel ? Ott aludt melletted és te úgy bújtál hozzá mintha hozzá nőttél volna.
-Csak bejött mert ,rosszat álmodtam.......és megnyugtatott ,ne kombinálj Carmen!- csattantam fel és a számba tömtem egy marék gumi macit.
-Rendben kislány ,ha te mondod. De azt tudod ,hogy nem baj ha érzel valamit más iránt? Dave.....
-Most hagyd abba Carmen ,ne ma ,oké ? Csak ne most! -azzal kimentem a szobámból egyenesen ki a kertbe ,hogy szívjak némi friss levegőt .  Nem akartam hallani azt ,amit már én is tudtam és főleg nem akartam azt ,hogy ezt Carmentől halljam. Hiányzik és nagyon fáj a hiánya ,de valahogy úgy érzem ,hogy Harryvel lassacskán kisebb lesz a sérülés  a szívemben .  Tudom ,hogy ez normális ,normális  a tovább lépés és azt is tudom ,pont ezt akarná ,de nehéz túl lépni rajta . Bűntudatom van és nem csak Dave miatt ,hanem Zayn miatt is . Szégyellem magam ,hogy nem mondom el neki ezeket a találkozásokat és a legszörnyűbb ,hogy nem tudom miért nem mesélek róla , főleg ha már úgy is tud mindent, Na jó nem mindent ,de eleget tud róla.  Annyira aranyos volt ,hogy csinált egy "szülinapi partyt " nekem. Én még a saját születés napomat is elfelejtettem.  Hivatalosan is nagykorú lettem. Semmi extrát nem érzek . Nem érzem se bölcsebbnek ,okosabbnak magam mint eddig.
-Hey szülinapos  ,mit csinálsz itt kint? - szólt ki Zayn az ajtón keresztül az arcán nagy mosollyal. Felkeltem ,leporoltam magamról a koszt és egy nagy mosollyal az arcomon bújtam hozzá. A karommal szorosan fogtam a derekát az arcomat pedig elrejtettem a mellkasában. Minden olyan könnyűnek tűnik ha ő ott van mellettem és támogat.
-Csak levegőzni akartam.
-Az én kicsi kishúgom , tudod  már azt hiszem régen lemondtam arról ,hogy megtalállak , mikor megtörtént a csoda. -mosolyodott el Zayn és a szemei csillogtak a könnyektől ami a szemeiben gyűlt össze.
-Jaj Zayn....-csuklott el a hangom nekem is és szorosabban bújtam a bátyámhoz. Ő tudta ,hogy létezem valahol a nagy világban  ,így nehezebb volt átélnie ezt mint nekem ,hisz én még olyan kicsi voltam ,hogy természetes ,hogy nem emlékszem rá ,de tudom ,hogy ő már akkor is a legjobb volt a világon.
-Tudod milyen büszke vagyok rád ? Annyi mindenen mentél keresztül  már olyan kicsin és te mindig kitartottál ,ahelyett ,hogy feladtad volna.  Annyira erős vagy !
- Ez nem igaz! Csak azért vagyok életben mert rám találtál ,én feladtam .- halt el a hangom és éreztem ,ahogy megrezzen arra a napra gondolva.
- Nem vagyok erős ,ha nem vagy mellettem és nem tartod bennem a lelket. Zayn én el vagyok cseszve.- folytattam suttogva .
-Hidd el nekem ,hogy az vagy és a továbblépés nem bűn. Harry rendes srác Ronnie és a kezdeti kiakadásom után rájöttem ,hogy ő tényleg teljesen odáig van érted ,de ez csak rajtad múlik, tökmag!
- Hey gyerekek rohadt hideg van már kint .- nyitódott az ajtó és megérkezett az említett személy az arcán hatalmas mosollyal. Elengedtem Zaynt és bementem  nappaliba ,ahol vártak a csomagjaim amiket tőlük kaptam. Leültem a kanapéra Carmen mellé a fejemet a vállára döntöttem .
-Ne haragudj rám Car! -suttogtam neki .
- Nem haragszom Ronnie ,tudom ha kész lettél volna elmondtad volna nekem.
-Jó barát vagy Carmen ,jobb mint én.
- Ez nem igaz, te is velem voltál mikor szükségem volt rád ,most hagyd ,hogy én is ott legyek veled .



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


-Az enyémmel kezdj!-furakodott át Niall a csomagjával ,hogy azt nyissam ki elsőnek. Elmosolyodtam ,ahogy a szőke srácra néztem. A midig boldog ,kedves srác akit mindenkit jobb kedvre derít. Elvette a csomagot, letéptem  a csomagolást  majd gyönyörködtem az újabb festékeken, vásznon .miközben a szén ceruza illata lassan betöltötte a orromat.
-Köszönöm Niall! -öleltem meg a srácot aki egy pillanatra megszeppent majd viszonozta az ölelésemet és felemelt pár percre a levegőbe ,amitől újra nevetnem kellet. Majd szépen sorjában mindenkitől kaptam valami szépet  ,amit szívből adtak nekem.  Zayn  oda adta nekem  a baba naplómat amibe benne van anya is.  Olyan gyönyörű asszony volt. Zayn  mindig is mondta ,hogy olyan vagyok mint anya ,de így elnézve a közös képeinket van benne valami.
-Így egy kicsit közelebb érezheted magad anyuhoz.- mikor végig lapoztam a képeimet ,amik között volt néhány nem publikus is már a könnyeimet törölgettem ,de azt hiszem ezek boldog könnyek voltak. És végül az én "lovagom " jött ,hogy átadja az ajándékomat .  A szemeit le sem vette rólam ,figyelte miden mozdulatomat ,ahogy levettem a doboz tetejét . Mikor belenéztem egy picike kiskutya szundított , az én kiskutyám az én saját dalmatám .
-Egy kiskutya!- szólaltam meg mosolyogva és óvatosan ,hogy fel ne ébresszem kutyámat megsimogattam a pihe puha szőrét. Éppen ,hogy csak hozzá értem a kutyuli megmozdult és azonnal ki akart jönni a dobozból ,amiben volt. Nagy örömmel emeltem fel és szorítottam magamhoz és azt sem bántam ,hogy össze nyalja az arcomat.
- Mi a neve ?-kérdeztem Harrytől aki időközben leguggolt hozzám ,hogy egy magasságba lehessünk.
- Hát Mady!
-Emlékeztél rá ?- csodálkozva néztem rá . Ő pedig mosolyogva  rázta a fejét.Ekkor Mady fel vakkant ott és a tányéromon lévő  tortát megrohamozta  levert mindent ami az útjában állt.  A tányérok ,dobozok potyogtak a padlóra mire mindenki nevetett és figyelte ,ahogy a pici kutya ,hogyan kebelezi be a tortám maradékát és a többiekét is.
- Azt hiszem ,egy kutyaiskola nem ártana Mady . - vakargatta meg a tarkóját Harry . Fogalma sincs róla ,hogy ez nekem mennyire sokat jelentett ,nem a kutya ,hanem ,hogy odafigyelt arra ,amit meséltem neki ,hogy érdekelte mit akarok vagy mit szeretek.
- Azt mondod ? -kérdezte tőle Zayn .


Este mikor már mindenki aludt  halkan felkeltem az ágyamból és az ajtóhoz lopakodtam.Megfogtam Madyt és vele együtt kinyitottam az ajtómat és ugyanolyan halkan átlopakodtam a mellettem lévő szoba tulajdonosához . Mady vakkantott egyet jelezve ,hogy tegyem le  és azonnal az ágyra ugrott a párnák fölött pedig megcsinálta a kis helyét. Mady példáját követve óvatosan bemásztam mellé és a fejemet a mellkasára döntöttem . Az arcomat belefúrtam a pólójába és beszívtam az illatát. Tényleg ezt akarná Dave ? Hogy tovább lépjek ? Tudom ,hogy szeretet és azt akarná ami nekem a legjobb és ez nekem nem jó, nem jó ha csak szomorkodok . Boldog akarok lenni én is és azt hiszem vele az lehetek. Nem fogok vissza nézni csak egyenesen megyek és a többi majd megoldódik  magától. Kifújtam a levegőt , az egyik karommal pedig  átfogtam a derekát.
-Kedvesem  megint rosszat álmodtál ?-húzott közelebb magához úgy hogy egyenesen a szemébe nézhessek.
- Nem , csak jobban szeretek veled aludni mint egyedül.-Harry elmosolyodott és teljesen odabújtam hozzá míg egy milliméter sem maradt köztünk.
-Akkor gyere ide .- az állát a fejemen pihentette míg az ujjával az oldalamon kis köröket rajzolt.
-Mi lenne ,ha megpróbálnánk ezt ?- suttogtam és nem is voltam biztos benne ,hogy meghallotta amit kérdeztem tőle.Oldalára fordult és húzott magával engem is ,így pontosan szembe feküdtünk egymással.
-Ronnie ugye tudod ,hogy amit nem akarsz azt nem kell megcsinálnod ? Nekem az is bőven elég ha csak a közeledben lehetek .Én azt akarom amit te! -simított végig az arcomon.
- Akkor segítesz egy új múltat csinálni velem ,amitől nem lesznek rémálmaim ?

7 megjegyzés:

  1. Szia!Bocsánat,hogy eddig nem írtam,de oltárian jó a blogod imádom. Ronnie eléggé hasonlít rám a személyisége.Meg az is,hogy neki jött Harry és Zayn és segítettek neki tovább lépni szerencsére nekem is volt van aki átsegített a múltamon.Ez a blog nagyon közel áll a szívemhez így remélem minél hamarabb folytatod.Köszönöm.Millió puszi <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!Bocsánat,hogy eddig nem írtam,de oltárian jó a blogod imádom. Ronnie eléggé hasonlít rám a személyisége.Meg az is,hogy neki jött Harry és Zayn és segítettek neki tovább lépni szerencsére nekem is volt van aki átsegített a múltamon.Ez a blog nagyon közel áll a szívemhez így remélem minél hamarabb folytatod.Köszönöm.Millió puszi <3

    VálaszTörlés
  3. Sziaa mar reg varom hogy legyen kovi resz de ugy gondolom noncs ra idod vagy mas tortenetet irsz. Mar lassacskan 2 eve nincs uj resz es nem latom befejezetnek a tortenetet. Az ismeroseimnek is ajanlottam, es sokan kerdeztek mikor fog jonni a kovi. Sokan szeretik es remelem hamarosan vissza tersz:33

    VálaszTörlés
  4. Sziaa mar reg varom hogy legyen kovi resz de ugy gondolom noncs ra idod vagy mas tortenetet irsz. Mar lassacskan 2 eve nincs uj resz es nem latom befejezetnek a tortenetet. Az ismeroseimnek is ajanlottam, es sokan kerdeztek mikor fog jonni a kovi. Sokan szeretik es remelem hamarosan vissza tersz:33

    VálaszTörlés